Tury składania wniosków o miejsce w domu studenta na rok akademicki 2016/2017 upłynęły.
W chwili obecnej, w przypadku zainteresowania miejscem w domu studenckim, należy zgłosić się do Biura Spraw Studenckich.
Jak wnioskować o akademik?
By ubiegać się o miejsce w domu studenta, musisz najpierw zalogować się w Centralnym USOSwebie Uniwersytetu Warszawskiego (a nie USOSwebie Wydziału!) oraz wypełnić, wydrukować i podpisać Oświadczenie o dochodach za rok 2015 i Wniosek o miejsce w domu studenta – oba dokumenty znajdziesz w zakładce Dla studentów > Moje studia > Wnioski. Do wniosku trzeba dołączyć mapkę (np. wydruk z Google Maps), pokazującą odległość i trasę (całą) między miejscem Twojego zamieszkania a adresem Krakowskie Przedmieście 26/28 (oczywiście w Warszawie), oraz dokumenty potwierdzające dochody uzyskane przez Twoją rodzinę w 2015 roku. To, jakie konkretnie dokumenty dotyczące dochodów musisz przygotować, zależy od sytuacji dochodowej w Twojej rodzinie. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami.
Nie wiesz, który akademik wybrać? Zajrzyj tutaj.
Wniosek wraz z oświadczeniem o dochodach, mapką i dokumentami musisz następnie złożyć w dziekanacie (pok. 1.08) lub bezpośrednio w Komisji Stypendialnej (pok. 1.17) – w czasie jednego z naszych dyżurów albo po umówieniu się z nami poprzez mail lub facebooka.
Twój wniosek zostanie rozpatrzony tylko wtedy, gdy złożysz go w terminie – patrz niżej, sekcja Terminarz. Jeśli wniosek będzie niekompletny, poprosimy Cię o uzupełnienie brakujących dokumentów – wówczas istotna jest nie data złożenia samego wniosku, ale ostatniego z potrzebnych dokumentów.
Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, możesz złożyć dwa wnioski: jeden o miejsce z puli podstawowej, przeznaczonej dla wszystkich studentów, drugi – o miejsce z puli dla osób niepełnosprawnych.
Terminarz
Obecni studenci
Wniosek powinieneś złożyć do 1 lipca (włącznie). Im szybciej dotrze do nas Twój wniosek, tym lepiej dla Ciebie – będziesz miał więcej czasu na uzupełnienie ewentualnych braków w dokumentacji. Jeśli skompletujesz całą dokumentację przed 1 lipca, Twój wniosek zostanie rozpatrzony 22 lipca; jeśli jednak 1 lipca Twój wniosek będzie nadal zawierał jakiekolwiek braki w dokumentacji, na jego rozpatrzenie będziesz musiał poczekać do 16 września lub 28 września, w zależności od tego, jak szybko te braki uzupełnisz.
Jeśli nie zdążysz złożyć wniosku przed 1 lipca, możesz zrobić to również później – Twój wniosek może wtedy zostać rozpatrzony 16 lub 28 września.
Studenci przyjęci na I rok studiów
Wniosek musisz złożyć w ciągu 10 dni od dnia uzyskania dostępu do systemu USOSweb. Jeśli nie dotrzymasz tego terminu, możesz jeszcze złożyć wniosek później - najpóźniej przed ostatnią turą przyznawania miejsc (patrz niżej). Twoje szanse na otrzymanie akademika będą wtedy jednak mniejsze.
Kompletne wnioski będą rozpatrywane w czterech turach: 12 sierpnia, 9 września, 16 września i 28 września.
Gdy pojawią się problemy…
W razie jakichkolwiek pytań albo wątpliwości służymy pomocą. Możesz się z nami spotkać w czasie naszego dyżuru, możesz także napisać do nas na adres stypendia@fuw.edu.pl lub skontaktować się z nami za pośrednictwem facebooka.